Документація педагога - організатора

Посадова інструкція педагога-організатора

1.      Загальні положення
1.1.        Посада педагога-організатора належить до посад педагогічних працівників.
1.2.        Педагог-організатор має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи.

1.3.        Педагог-організатор призначається на посаду та звільняється з посади  згідно з чинним законодавством.
1.4.        Педагог-організатор підпорядковується безпосередньо  заступнику директора з виховної роботи ( заступнику завідувача філії з виховної роботи).
1.5.        У своїй роботі педагог-організатор керується Конституцією України; законами України, указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України, наказами й іншими нормативно-правовими актами центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та підпорядкованих їм органів управління освітою з питань, що стосуються освіти; правилами і нормами охорони праці, пожежної безпеки; статутом і правилами внутрішнього трудового розпорядку навчального закладу; наказами та розпорядженнями директора навчального закладу; цією посадовою інструкцією.
2.      Завдання та обов’язки
2.1.        Планує й організовує позаурочну та позашкільну навчально-виховну роботу з учнями у навчальному закладі. Організовує вечори відпочинку, свята, походи, екскурсії, інші заходи для змістовного дозвілля учнів.
2.2.        Вивчає індивідуальні особливості учнів, сприяє розвитку їхніх здібностей, талантів, сприяє формуванню в учнів уміння організовувати змістовне дозвілля та відпочинок.
2.3.        Спільно з педагогічним колективом та колективами установ культури, мистецтв, спортивними товариствами, творчими спілками, громадськими об’єднаннями, родинами учнів розвиває у навчальному закладі мережу гуртків, секцій, клубів, об’єднань за інтересами дітей і підлітків.
2.4.        Залучає до роботи з дітьми кваліфікованих фахівців, спортсменів, тренерів, працівників науки, культури та мистецтва, студентів, батьків.
2.5.        Складає розклад занять і забезпечує регулярність роботи гуртків, секцій, клубів, проведення масових культурних заходів, спортивних змагань.
2.6.        Співпрацює з дитячими, юнацькими, молодіжними об’єднаннями, організаціями.
2.7.        Вживає заходів для запобігання бездоглядності, правопорушенням і злочинності серед неповнолітніх.
2.8.        Здійснює індивідуальну роботу з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками.
2.9.        Надає консультативну допомогу батькам або особам, які їх замінюють, педагогічним працівникам.
2.10.    Бере участь в організації літнього відпочинку й оздоровлення дітей і підлітків у навчальному закладі, зокрема у таборі з денним перебуванням дітей.
2.11.    Розвиває ділові стосунки з підприємствами, комерційними та іншими організаціями району, залучає їх до благодійності та створення умов для відпочинку та оздоровлення дітей.
2.12.    Вносить пропозиції щодо впровадження нових форм і методів організації дозвілля учнів навчального закладу.
2.13.    Співпрацює з педагогами, органами учнівського самоврядування, батьками учнів.
2.14.    Бере участь у роботі педагогічної ради, організації та проведенні батьківських зборів.
2.15.    Настановленням і особистим прикладом утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі.
2.16.    Виховує повагу до культурно-національних, духовних, історичних цінностей України; осіб, старших за віком; дбайливе ставлення до довкілля.
2.17.    Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів, захищає їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам та проявам асоціальної поведінки, пропагує здоровий спосіб життя.
2.18.    Забезпечує збереження життя та здоров’я учнів під час навчально-виховного процесу.
2.19.    Проводить навчання та інструктажі з питань охорони праці педагогічних працівників, які залучені до організації позаурочної і позашкільної роботи.
2.20.    Уживає необхідних заходів щодо створення безпечних і нешкідливих умов навчання, виховання, праці, виконання санітарно-гігієнічних норм і вимог з охорони праці, безпеки життєдіяльності під час проведення позаурочних і позашкільних заходів.
2.21.    Контролює і надає методичну допомогу керівникам гуртків, клубів, спортивних секцій, походів, екскурсій, трудових об’єднань тощо з питань створення безпечних і нешкідливих умов праці і відпочинку учнів, запобігання травматизму.
2.22.    Повідомляє керівництво навчального закладу про нещасні випадки, що сталися з учасниками навчально-виховного процесу під час проведення позаурочних, позашкільних заходів, організовує надання першої долікарської допомоги потерпілим, бере участь у розслідуванні нещасних випадків.
2.23.    Проходить атестацію раз на п’ять років.
2.24.    Проходить навчання і перевірку знань з питань безпеки життєдіяльності раз на три роки.
2.25.    Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, рівень загальної культури.
2.26.    Веде відповідну документацію.
2.27.    Проходить періодичні медичні огляди.
3.      Права
Має право:
3.1.        Вільно обирати педагогічно доцільні форми, методи, засоби позаурочної та позашкільної роботи, виявляти педагогічну ініціативу.
3.2.        Брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу.
3.3.        Захищати свою професійну честь та гідність.
3.4.        Ознайомлюватися з документами, що містять оцінку його роботи, давати пояснення стосовно змісту цих документів.
3.5.        Подавати керівництву навчального закладу пропозиції щодо поліпшення навчально-виховної роботи.
3.6.        Отримувати від керівництва навчального закладу та інших педагогічних працівників підтримку у виконанні обов’язків і реалізації прав, що передбачені цією посадовою інструкцією.
3.7.        Підвищувати кваліфікацію, вільно обирати зміст, програми, форми навчання, навчальні заклади, що проводять підвищення кваліфікації.
4.      Відповідальність
Несе відповідальність за:
4.1.        Неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією.
4.2.        Правопорушення, скоєні в процесі своєї професійної діяльності.
4.3.        Заподіяння матеріальної шкоди навчальному закладу.
4.4.        Неналежне виконання вимог, визначених статутом та правилами внутрішнього трудового розпорядку навчального закладу.
4.5.        Вчинення проступків, не сумісних з роботою на посаді педагогічного працівника.
5.      Повинен знати
5.1.        Закони та інші нормативно-правові акти з питань освіти.
5.2.        Конвенцію про права дитини.
5.3.        Пріоритетні напрями розвитку освіти в Україні.
5.4.        Основні закономірності особистісного розвитку дітей, підлітків, молоді, специфіку їхніх потреб та інтересів, ступінь задоволення їх.
5.5.        Мету, принципи, зміст, особливості навчально-виховної роботи у навчальному закладі, програмно-методичні матеріали й документи щодо її змісту та організації.
5.6.        Сучасний стан і тенденції розвитку дитячих, підліткових, молодіжних об’єднань, рухів, організацій та їхню роль і місце у становленні особистості дитини.
5.7.        Ефективні форми і методи виховної роботи, засади організації дитячого, молодіжного дозвілля, спілкування.
5.8.        Педагогіку, основи етики та естетики, вікової психології, фізіології та гігієни.
5.9.        Основи профорієнтаційної роботи.
5.10.    Правила ведення документації.
5.11.    Основи трудового законодавства.
5.12.    Правила і норми охорони праці, виробничої санітарії та пожежної безпеки.
5.13.    Соціальні, культурні, інші умови виховання, нормативне забезпечення виховної роботи.
5.14.    Правила внутрішнього трудового розпорядку навчального закладу.
5.15.    Державну мову в обсязі, необхідному для виконання професійних обов’язків.
6.      Кваліфікаційні вимоги
6.1.        Педагог-організатор має відповідну педагогічну освіту, професійно компетентний, забезпечує нормативні рівні й стандарти виховання та навчання, відповідає загальним етичним і культурним вимогам для педагогічних працівників.
6.2.        Педагог-організатор із кваліфікаційною категорією «спеціаліст» має повну вищу педагогічну освіту (за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра). Він знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології; використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси у навчально-виховному процесі; вміє вирішувати педагогічні проблеми, установлювати контакт з учнями, батьками, колегами; дотримується педагогічної етики, моральних норм.
6.3.        Педагог-організатор із кваліфікаційною категорією «спеціаліст другої категорії» відповідає вимогам, встановленим для працівників з кваліфікаційною категорією «спеціаліст», та постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів; володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи та вміє ефективно застосовувати їх; впроваджує інноваційні технології у навчально-виховному процесі; обізнаний з основними нормативно-правовими актами про освіту; користується авторитетом серед колег, учнів та їхніх батьків.
6.4.        Педагог-організатор із кваліфікаційною категорією «спеціаліст першої категорії» відповідає вимогам, встановленим для працівників з кваліфікаційною категорією «спеціаліст другої категорії», та використовує методи компетентнісно орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу; володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням здібностей учнів; упроваджує перспективний педагогічний досвід; уміє аргументувати свою позицію та володіє ораторським мистецтвом.
6.5.        Педагог-організатор із кваліфікаційною категорією «спеціаліст вищої категорії» відповідає вимогам, встановленим для працівників з кваліфікаційною категорією «спеціаліст першої категорії», та володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно використовує та поширює їх у професійному середовищі; володіє широким спектром стратегій виховання; продукує оригінальні, інноваційні ідеї; вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в навчальному закладі.
7.      Взаємовідносини (зв’язки) за посадою
Для виконання своїх обов’язків взаємодіє з:
7.1.        Керівництвом навчального закладу.
7.2.        Працівниками навчального закладу.
7.3.        Батьками учнів або особами, які їх замінюють.
7.4.        Органами громадського самоврядування навчального закладу.
7.5.        Громадськими організаціями, позашкільними та культурно-освітніми закладами.

 
Інструкцію розроблено: _____________________________________________
                                                                       (особистий підпис)   (прізвище, ініціали)
ПОГОДЖЕНО:
Керівник структурного підрозділу______________________________________
                                                                                          (особистий підпис)   (прізвище, ініціали)
Інструкцію отримав(ла)
і з її змістом ознайомлений(на)__________________________________________
                                                                       (особистий підпис)   (прізвище, ініціали )




Атестаційна картка

Мозуляки Анастасія Анатоліївна

Межівський ліцей №2 Межівської селищної ради

1. Посада: педагог-організатор

2. Освіта: вища, Бердянський державний педагогічний університет

3. Термін і результати попередньої атестації: не атестувалася

4. Курсова перепідготовка (термін і профіль): 11.05.21-21.05.21 «Педагоги-організатори» КЗВО «Дніпропетровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради».

07.05.21 «Учнівське самоврядування як дієвий засіб виховання особистості» КЗВО «Дніпропетровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради».

04.10.21-08.10.21 «Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти»

КЗВО «Дніпропетровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради».

5. Тема узагальненого досвіду роботи з проблеми: «Формування соціально активної особистості».

            Мета: розвиток соціально активної, з почуттям національної гідності, надання учням можливості виявити себе на ділі, розвиток організаторських здібностей в учнів ліцею, залучення їх до проведення навчального та виховного процесу.

            Завдання: формування і розвиток гуманістично-спрямованої особистості з глибоко усвідомленою позицією, почуттям національної свідомості.

            Технології: інтерактивні, мультимедійні, ігрові…

6. Визначальна методична риса роботи: Сучасні форми підвищення активності учнівської молоді, з використанням інноваційних методів роботи.

7. Участь в методичних заходах, в методичній роботі :

-Приймала участь в засідання ШПЦК, педагогічні ради, семінари, засідання круглого столу: «Педагогічна майстерність-запорука успішного дистанційного навчання»,  «Інноваційні технології, як засіб удосконалення освітнього процесу та підвищення якості знань учнів, підготовки школярів до життя в інформаційному суспільстві ( медіаграмотність), «Інноваційна та проєктна діяльність, як шлях до підвищення якості освіти в рамках НУШ», «Успішний навчальний заклад=ефективний вчитель=конкурентоспроможний випускник», «Наш бренд-педагогічна майстерність і талант» «Нова українська школа- простір освітніх можливостей», «Партнерська взаємодія школи і сім’ї, підтримка дитини освітнього середовища», «Вектори якості та успіху: досвід, перспективи, визнання», «Сучасні освітні практичні інструменти вчителя НУШ-запорука успішного процесу навчання ХХІ століття», «Інноваційна діяльність, як умова творення нового освітнього середовища», Віртуальний селищний фестиваль творчих знахідок «Модель національно-патріотичного виховання», «Робота з обдарованими дітьми-фактор підвищення якості роботи вчителя Нової української школи», «Використання інноваційних технологій для розвитку розвитку комунікативної компетентності на уроках гуманітарного циклу», «Використання інформаційно комунікативних технологій на уроках-запорука творчості вчителя та успішності учня», «Формування мовних та мовленнєвих компетентностей», «Сучасні підходи до навчання та інтерактивні технології», «Сучасні підходи до впровадження НУШ на уроках», «Урок основна організаційна форма реалізацій принципів розвивального навчання».

 

-Приймала участь в заходах, квестах, лінійках, тематичних вечорах, уроках пам’яті, годинах пам’яті, уроках мужності, реквіємах, уроках державності, змаганнях, спортивних розвагах, естафетах, фізхвилинках, фотогалереях, флешмобах, уроках з елементами тренінгу, заняттях, розважальних програмах, челленджах, конкурсах малюнків, фестивалях, конкурсах, виставках, акціях, вікторинах, проєкт-грі, вебінарах, змаганнях, Zoom-конференціях, створювала відео та ролики:

 

Заходи: «День Гідності та Свободи», «Афганістан біль моєї душі», єдиний урок  «Увага! Діти на дорозі!», «21 вересня – Всесвітній день миру», «День мами», «Партизанськими стежками», « Чорнобиль – біль душі», «Гей, ви козаченьки! Слава Україні», «За Україну, за її волю», «Кожен має крила», «Андріївські вечорниці», « За Україну, за її волю, за честь і славу, за народ », «Соборна Україна одна на всіх, як оберіг», «Полеглим за Україну присвячено»…

 

Квести: учнівське самоврядування приєдналося до фото – квесту «Малюю на снігу», «День козацтва», «Ми туристи», весняний квест по класах «Зустрічаймо весну», фото - квест «День сміху», «Стежинами здоров′я», «Здоров'я - найцінніший скарб»,  «Стежками дружби», «Я по світу іду в вишиванці», «В пошуках скарбу», «День птахів», «Подумай-відгадай», «Шкільні пригоди»…

 

-Лінійки: «Пролунай же, дзвонику, востаннє…», «Добрий день, Країно Знань!», «Прощавай, школо!», «Чорнобиль – біль душі », «Чорнобиль-біль України», «Пам'яті жертв голодомору», «Соборність України»…

 

-Тематичні вечори: з нагоди вручення свідоцтв випускникам 9, 11 класів, Новий рік.

 

-Уроки пам’яті, години пам’яті, уроки мужності, вечір-реквієм, урок державності: «Голокост: Чужого горя не буває», «Зорять з граніту вічні солдати, болями їхніми пам'ять жива», до Дня вшанування полеглих за незалежність України під Крутами, покладання квітів до меморіалу вшанування Героїв Небесної Сотні, «Велика злука – великі сподівання», «Злочин без терміну давності», «Коли стають до зброї діти», «Не кидайся хлібом – він святий»…

 

-Змагання, спортивні розваги, естафети, фізхвилинки: «Веселі старти», «Богатирські ігри», «Швидше, вище, сильніше» «Круті ігри», «Дружні», «Сильні, сміливі, спритні », «Наші малята -здорові та сильні козачата», «Як козаки…», «У здоровому тілі-здоровий дух», «Стоп СНІД», рухливі ігри на асфальті для учнів початкової та середньої школи, «Ми козачата – майбутні козаки»…

 

-Фотогалереї: «ЖИВА вишиванка», «Корисні та шкідливі яблучка».

 

-Флешмоби: «Мир на Землі – це щастя і радість у серцях», урок - флешмоб «Щасливі долоньки» до Дня щастя, онлайн – флешмоб «Обійми дерево та скажи, що любиш», флешмоб – реквієм «Свіча пам’яті», «З Україною в серці»…

 

-Уроки з елементами тренінгу, заняття: «Толерантність – любов, підтримка та терпіння», «Все в твоїх руках», «Ми проти насильства. Ми за любов і доброту!», по зниженню тривожності «Пізнаю себе», «Агресивність та людяність. За і проти» з учнями, які стоять на внутрішньо шкільному обліку», «Дружба в наших серцях», «День української мови», «Спільні дії – добрий результат!», «Етика стосунків в вашій родині», «Профілактика булінгу серед підлітків», «Дерево – дружби мого класу» (Виготовлення колажу), проведення рухливих ігор під час перерв «Граюсь-забавляюсь», «Дружити справа не легка, але дружити треба вміти», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Лідерство – це дія», « Емоції в нашому житті», «Дружні ми»…

 

-Розважальні програми: « День дитини», «День доброти», «Здоров’я починається з малого», пришкільний табір з денним перебуванням «Світанок», «День народження Смайлика» «Рекорди Гіннеса школи», урок – дефіле «Час. Смак. Стиль», урок доброти «Тварини наші друзі», «Міс Весна», «Хай щастю дитини не буде кінця», «День народження Діда Мороза», «Через поле, через гай до нас іде Святий Миколай»,  «Зустрічайте Миколая! Він вас всіх чудово знає», «Хай Новий рік добром до нас іде», «Веселий сніговик», « Світ врятує доброта»…

 

-Челленджі: «Фото – челлендж до Дня Святого Валентина», селфі – челлендж до Дня Соборності України, відео – челлендж #Здоровим_бути_ модно, «Ми пам’ятаємо», фото – челленджі «Прийди до школи в вишиванці підтримай свою культуру», фото-челлендж  «Мої права -мої обов’язки» до Дня дитини, селфі – марафон «Я пишаюся твоєю звитягою»…

 

-Конкурси малюнків, фестивалі, виставки, конкурси: «Україна потребує миру», «Я знаю дорожні знаки», «Дніпровські погостини», «Лялькове диво», «За здоровий спосіб життя», інсценізовано «В гостях у казки», «Дай руку, вулиця», «Геть шкідливі звички», «Молоде покоління за безпеку дорожнього руху», «Ми з інтернетом друзі», «Вогонь-не забава», «Сузір’я талантів», «Вернісаж юних художників», «Моя Україна», «Наш новорічний клас»…

 

-Акції: «Ангели пам’яті» до вшанування Героїв Небесної  Сотні, «Привітай ветеранів з Днем партизанської слави», «Ветеран живе поруч », «Монетки дітям», «Добре серце», вітальні листівки «Героям слава», «Слава переможцям», «Душу зцілює добро», «Годівничка для моєї синички», «Ми пам’ятаємо», «Привітай захисника зі святом» . День Українського козацтва «Теплі речі воїнам АТО», «Різдвяне милосердя», «Червоний мак-символ примирення», «Привітай захисника зі святом» День захисника Вітчизни. День Українського козацтва», «Знай свої права та обов’язки»…

 

-Вікторини: «День Європи», «Козацькими шляхами», «Абетку дороги треба знати, щоб в біду не потрапляти», «Соборна наша Україна», «Пожежа в школі», «Ой весна, весна днем красна», «Знавці дорожніх рухів»…

 

-Проєкт- гра: «Вибори президента та формування учнівської ради», робота над матеріалами для навчання учнівського самоврядування( навчання, положення щодо виборів, підготовка передвиборчої агітації, скринька бюлетенів), засідання, передвиборча агітація, щодо виборів президента ліцею.

 

-Учнівське самоврядування долучилося до упорядкування братських могил та покладання квітів до меморіалів: «Сьогодні треба поклонитися всім низько, усім хто не прийшов з війни», «Квіти пам’яті», «Впорядкування братських могил», «Назавжди», «Слава переможцям», операція «Пам’ятник»…

 

-Вебінари: «Соціальні ролі в класному колективі: як допомогти дитині знайти своє місце?», «Розвиваємо секрети миттєво зворотного зв'язку з аудиторією під час виступів презентації чи уроків», «Модель учнівського самоврядування для дітей молодшого шкільного віку, «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання?», «Педагогічні підходи в роботі з дитиною шульгою», «Згуртування дитячого колективу та робота з батьками в умовах дистанційного та змішаного навчання», «Як/чи потрібно навчати дитину бути лідером?», «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення? Прийоми ефективної взаємодії», «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн - сервіси та покрокова інструкція», «Брейн- фітнес прості та ефективні вправи для мозку», «Проблеми дисципліни в освітньому середовищі», «Формування та розвиток лідерських якостей сучасних учнів».

 

-Zoom-конференції: «Навчання лідерів учнівського самоврядування», «Підкорення нових горизонтів», «Самоврядування та проєктна діяльність у роботі педагога-організатора», «Підкорення нових горизонтів», «Навчання лідерів учнівського самоврядування», «Можливості молоді», «Розвиток громадянських компетентностей через діяльність учнівського самоврядування», «Розвиток учнівського самоврядування», «Принципи та форми діяльності учнівського самоврядування», «Учнівський лідер сьогодні-успішне майбутнє завтра!», «Робота ради учнівського самоврядування в  умовах карантину: проблеми і шляхи вдосконалення», «Стратегія діяльності органів учнівського самоврядування», «Формування та розвиток лідерських якостей через призму синергії колективного лідерства», «Лідер-ініціатор позитивних змін у житті громади», «Лідер-челлендж», «Діяльність органів учнівського самоврядування закладів загальної середньої та позашкільної освіти в сучасних умовах», «Старт лідерів учнівського самоврядування».

 

-Методичні та дидактичні розробки: інтерактивні вправи на сайті LearningApps.

 

-Створені ролики: «Миру тобі, Україна моя», «Загальнонаціональна хвилина мовчання», «Що для тебе значить Україна?», «Миру тобі, Україно моя!», «Вибори президента ліцею», «А небесна сотня відлетіла в небеса», «День єднання», «Я тебе кохаю різними мовами світу» до Дня Святого Валентина, «Афганськими дорогами», «Що ти знаєш про Новий рік?», «Українська хустка долі оберіг», «День домашніх тварин», «Долоньки гідності», «Ліцей № 2 найкращий», «Чорнобиль 35», «Мої права, мої обов’язки», «День толерантності», «Добро передаємо по колу», «Правила пожежної безпеки», «Здоров’я в твоїх руках», «Випуск 9 класу», «Покладання квітів до підніжжя Меморіалу Слави», «День Землі», «День космонавтики», «Здоровим бути модно», «День сміху 1 квітня»,  « Звернення кандидатів на роль президента ліцею»,

«Національно патріотичне виховання», «Волонтерська робота», «Вітання зі святом 8 березня», «Мрії учнів НУШ», «Сторінками натхненної душі. Яцура. Конкурс відеороликів», «Леся Українка. Геній тендітної незламності», «Фольк-мозаїка. Коляда весела, щастя в дім несе», «День соборності», «Шоу програма Фантазери», «День добра», «Межова на шляху до оновлення», «З Днем захисника України», «Привітай захисника зі святом» «День вчителя», «День миру», «Дивись, як я вмію», «З Днем народження Україно», «Наші любі вчителі, Ви найкращі на Землі!», «Едік медаліст», «Випуск 2020 року», «День Конституції України», «Випуск 2020 побажання вчителів», «Останній дзвоник», «Народжені у вишиванках», «День Європи», «Привітання до Дня мами», «Звернення кандидатів у президенти школи до своїх виборців», «День сім’ї», « 9 травня розквітають маки на весні», «Міжнародний День Землі», «Все буде добре», «Шкільне життя конкурс відеороликів Полюби Межівщину, як люблю її я», «День Гідності», «Ми майбутнє держави. Конкурс відеороликів Полюби Межівщину, як люблю її я», «Міжнародний День рідної мови», «За що ми любимо тебе Межівщино? Конкурс відеороликів Полюби Межівщину, як люблю її я».

 

-Разом з учнями прийняли участь і отримали нагороди: у флешмобі креативних освітніх ідей «Врятуємо планету разом», бліц- конкурс робіт юних фотоаматорів «Щаслива мить», конкурс учнівської та студентської творчості «Змагаємось за нове життя!», всеукраїнська акція-флешмоб різдвяні канікули, челлендж « Дивись, як я вмію» з нагоди Дня фізкультури і спорту України, обласний конкурс відеопривітань до Дня Соборності України.

 

-Створені лепбуки, проєкт: «Ми різні, але ми рівні», «У всі часи, у всі віки славу Україні приносять козаки», «Тернистий шлях до свободи України», «Дні Європи в Україні», «Твоя безпека», «Я-громадянин молодої країни України»

 

-Проведено екскурсії для 1 класу «Ласкаво просимо до школи»

-Організовано збір макулатури.

 

8. Самоаналіз власної педагогічної діяльності (в описовій формі): Протягом навчального року я, як педагог-організатор, основну увагу в своїй діяльності приділяла особистості учнів, допомагала і підтримувала дітей у їх саморозвитку, самовихованні. Свою роботу планувала в залежності від вікової групи учнів. До якої діяльності я би не зверталася, завжди пам'ятала, що кожна дитина талановита, кожна дитина має право на вільний творчий пошук, кожна дитина потребує самостійності. Це, звичайно, важливі завдання і одним із засобів і методів розв‘язання цих завдань є учнівське самоврядування, яке забезпечуючи участь усіх школярів в управлінні справами колективу свого класу та школи, стає моделлю елементів дорослого життя, формою усвідомлення подальшої активної життєвої позиції. В ході своєї роботи намагалась знайти до кожної дитини індивідуальний підхід, надати необхідну допомогу як вчитель і як людина. Протягом року підвищувала свій професійний рівень, педагогічну майстерність. На мою думку така тісна співпраця педагога з учнями не лише дає блискучий результат, а й закладає між ними відкриті, теплі і щирі стосунки, які допомагають педагогу-організатору, як можна більше дітей залучати до творчої діяльності і рухатися вперед шляхом професійного вдосконалення.

9. Де використовується досвід роботи (хто): конкурси, акції, флешмоби, популярний відеохостинг YouTube, Фейсбук, волонтерство та ін.

10.Електронна адреса блогу чи сайту:

        

https://www.youtube.com/channel/UCqrplHsGEGo4eyUCfvPQ1-w

 

https://mozulyskaanaatasiya.blogspot.com/p/blog-page.html

 

 

 

                         

        

Заступник директора з          НВР,                                      

            секретар атестаційної комісії                                              О. М. Плахотнік

            Учитель ознайомлений                                                        А. А. Мозуляка







Немає коментарів:

Дописати коментар

ГОЛОВНА СТОРІНКА